本地菲林攝影愛好者-100 毛主持東方昇眼中的荒謬世界

100 毛的主持東方昇經常拍攝有關不同本地議題的影片,以輕鬆搞笑的方式引起大眾的關注。除了在幕前表演,私下的他亦非常喜歡以菲林相機拍攝,而其中最常用的就是 LC-WideDiana F+ 相機。在日系風格盛行的年代,他仍喜歡色彩濃郁的菲林照片,想了解他對菲林攝影的想法嗎?立即閱讀我們與他的訪談!

Instagram : wong_kar_wai
Facebook : 東方昇
Lomohome : @wongkarwai

(三思後,編輯決定原文收錄東方昇的答案,口語更為傳神)

以 LomoKino 相機拍攝

1. 攝影對你的意義是?怎樣的題材令你按下快門?

攝影對我嚟講係我嘅第三者。

由於我嘅正印,即係正職,係喺 100 毛做創作,所以平日嘅創作多數係要「媾」觀眾,亦即係大家講嘅「呃 Like」,所以當中需要好多精心設計。而攝影就係我工餘時間嘅興趣,唔需要太多考慮,想影乜就影乜,當下覺得興奮就會㩒快門,所以我非常享受攝影嘅過程。

Diana F+ 相機 配合 35mm 機背 拍攝

2. 看見你在 Instagram 也有上傳菲林照片並標籤了 #係菲林相唔是數碼呀,比起數碼,菲林攝影更吸引你的地方是?

由於影菲林相充滿住錯誤,所以充滿住驚喜。

影碼相可以即時睇相知道結果,雖然好方便咁紀錄眼前嘅畫面,但就好悶,毫無驚喜可言。而影菲林相充滿住未知同錯誤,所以每一張相都有住無限可能性。

3. 在大家都追棒日系色調與風格時,你以色彩濃郁的 LC-WideDiana F+ 拍攝,為什麼當初會入手這兩部 Lomography 相機?

我覺得一個人中意乜嘢色調嘅相,其實某程度上反映咗佢嘅心理狀況。我懷疑自己份人比較燥狂,所以不自覺咁偏向中意色彩濃郁嘅色調。

4. 有常用的菲林分享嗎?

Fujifilm Fujicolor Superia X-TRA 400

因為影出嚟嘅顏色比較鮮豔同濃,但好似已經停產咗。

5. 對於菲林攝影,有沒有什麼小心得可與大家分享?

唔好慳住 d 啲菲林,盡情 9 影。

6. 目前你最滿意的菲林作品是?為什麼?

飲醉咗影嘅相。因為影相時嘅狀況係處於理性同非理性之間。

LC-Wide 相機 拍攝

7. 關於幽默感,你說過私下的自己其實是個很低調、沈靜的人,那東方昇的搞笑、幽默感是怎樣磨練出來的?

我覺得東方昇其實係我心入面另一個自己,而當我代入東方昇嘅角色,對我嚟講就好似嘗試用返一個智商得 10 歳嘅小朋友嘅角度去睇世界,並且用一個大膽同 on9 嘅方法回應呢個咁荒謬嘅現實世界。

8. 如果要你以香港社會為題,以攝影為媒界開展一個計劃,將會是什麼呢?

或者我會以抓拍方式影下 D 大陸人喺香港嘅「美態」。

照片與答案無關

編輯後記:第一次在 LomoHome 發現東方昇的照片,看見上載者名為 @wongkarwai,當下以為他想化稱為導演王家衛,但後來發現他真名是叫王嘉偉。(以他的搞鬼性格,這樣想是不是很合理嗎?)

written by phyllistc on 2018-05-18 in #people #hkreview

相關產品

Lomo LC-Wide

Lomo LC-Wide

讓世上最廣角的 35mm、擁有 17mm Minigon 1 超廣角鏡頭的輕巧菲林相機讓你記錄生活日常吧!

更多有趣的文章